ONSDAY!

Dagarna rullar på! Imorgon är det fan redan torsdag. Sjukt som fan det.

Trött som en soldat som gått flera mil är jag också. Men har inte tid att sova, jag kollar faktiskt in hockeyn på datorn. Det är ju nu det är intressant, när det handlar om vem som kommer till semifinal. För er som inte vet om detta så håller jag på Färjestad, om jag nu måste hålla på något lag.

På fredag är det tydligen maskerad på dagiset jag jobbar på, också. Då är det fritt fram att klä ut sig till vad man vill, bara man inte skrämmer barnen. Och eftersom jag inte lyckats skrämma dom med mitt ansikte och min frisyr så antar jag att det är okej att vara extra ful. Därför funderar jag på att vara ett troll... det är ju inte så att jag har med maskeradkläder till Oslo. Förutom min enorma leksakspistol då, men ett troll använder väl sig bara av pinnar, typ? Fakk. Aja, det löser sig. Ska bli extremt kul iaf! :) Är väldigt nyfiken på hur barnen kommer se ut, haha.

Skulle velat åka hem i helgen också, men det är ju fan inte en enda människa som kör dit i helgen. Så det suger ju... en annan har ju inte råd med tåg eller buss.

Men nu örker jag inte tjöta längre, så ni får sysselsätta er med nåt annat kul. Kratta löv eller nåt.

Och ja, såhär snygg är jag i princip varje dag när jag jobbar.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!