Oh happy day!

Kjempe bra dag!

Det första jag gjorde när jag var på barnehagen imorse var att ta mig en kopp kaffe och äta frukost med de andra barnen. Så kliver chefen in i rummet där vi satt & åt: "Stina? Har du pratat med din handledare Hanne på personalhuset? Vi har nämligen sagt till henne att vi vill ha kvar dig här på obestämd tid." SAAAY WHAAAAT?!??! Visste inte vad jag skulle säga, så jag kläckte ur mig "Näe?! Ja, det vill jag verkligen! Gud va roligt!" Sen kom jag på att "roligt" betyder "lugnt" på norska. Men hon fattade nog vad jag menade. Hoppas jag.

Så jag är nöjd! Så jävla gött. Då kan man äntligen skaffa ett busskort till veckan så jag slipper betala 100:- tur & retur till jobbet.

Och även om det går skit med annat här i Oslo så är det viktigast att det går bra med jobb, och det gör det!! Precis vad jag behövde nu och vad jag förtjänade. FAN va gött!!! Så sjukt glad :)

Nu inväntar jag farsan på Skype, sen ska jag laga mat och duscha.


StinaBerit the Bästemor!
Satan vad jag saknar min systerdotter nu, också!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!