Måndag.

Uäääh, jag är lite sur.

Får tydligen bara jobba till på onsdag... sitter och hoppas på att chefen antingen säger imorgon eller på onsdag att jag får jobba mer! Jag trivs så jävla bra där att det är helt sinnessjukt. PLEEEAAASE, let me stay!

Men om jag inte får jobba kvar där så åker jag hem på onsdagkväll eller torsdagmorron. Måste hem i helgen. Har sån sjuk hemlängtan. Sen så spelar MUSTASCH på nöjesfabriken på fredag också, och det får jag fan inte missa. Får ju lön imorrn, så jag har ju råd. Sen ska jag vara stenhård med att spara. Behöver mat och busskort.

Annars då? Jora, det går bra nu. Är inte lika deppig över mitt ex längre. Man börjar ju inse att det inte funkar p.ga hans beteende.. varför ska man då stanna kvar och vänta på att det ska bli bättre, liksom. Om det ändå inte blir det, menar jag. Jag har ju gett i princip allt jag kunnat ge, och det dög inte. Kanske bättre och vänta på någon som uppskattar mig, istället. Men jag har INTE bråttom...

Men jag måste ändå erkänna att jag saknar honom, trots omständigheterna. Fuck.

Nu ikväll ska jag fan spela pokémon gul, äta mat, kolla på Halv åtta hos mig och bara må gött. Hell to the yeah.

Ha de!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!