KARLSTAD!

Ja, jag har rymt till Karlstad. Anledning? Saknar alla här så  mycket så jag var tvungen att åka hit.

Så fort tåget började rulla ifrån Oslo så lättade hjärtat dirr. Fick träffa systerdotter igår direkt när man kommit hem, och då släpps alla bekymmer på en halv sekund. Otroligt skönt att få se henne igen, för jag har saknat henne massa! Syrran var också med och henne har jag också saknat.

Somnade 22:00 igårkväll. Drettrött efter en hård arbetsvecka. Steg idag upp klockan 08:00, drog iväg till Kaviar och käkade frukost buffé med Linn Möller, som också varit råsaknad. Sen blev det bolaget med henne, brorsan och hans polare.

Nu ikväll ska jag ut och ha kul, för det behöver jag känner jag. Ska hem till Nicke & Hanna och sen blir det Blue Moon tror jag.. vi får se. Ska ha dretkul och bara kötta.

Ha en awesome lördag, peeps!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!