Jobbjobbjobb

WOAH, full rulle hela lördagen och söndagen. Och idag.

I lördags var jag och AK till Hardrock Café. Jag var svinladdad i början men sen bara sjönk humöret. Blev inte sådär riktigt go och skön som jag brukar. Sen att en jävla utlänning kommer fram och ger mig ett skamligt förslag gjorde inte kvällen bättre heller. Folk har fan ingen respekt längre.

Och runt elva åkte jag iväg till Svinesund, eller va nu stället hette, för att handla. Köpte mig som vanligt en massa köttbullar.. och kaffe såklart.

Och idag har jag jobbat... trodde verkligen inte att jag skulle klara av att åka till jobbet imorse, för jag är ju å sjukt morgontrött även om jag fick sova dom timmarna jag behövde. Men här har man fan inget val. Här är man tvungen att jobba om man ska överleva. Fast sen trivs jag såpass mycket på jobbet också så jag kan jobba gratis nästan. ;)

Man märker hur roligt livet är efter man fått jobb. Man jobbar, äter, sover. Varje dag i fem dagar. Haha, men det får det väl va värt. :)

Nu efter jobbet har jag lagat mat och gjort matlåda, tvättat och duschat. Är tamejfan helt slut nu, så nu ska jag unna mig lite Halv åtta hos mig och sen se nån film om jag orkar. Ska ju upp imorrn vid sex igen... HEHEHEHE.

Aja. Ha de!


Det är ju liksom här min vardag är nowadays.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!