Frågor och svar innan läggdags.

10 VAD

1. Vad har du på dig just nu? Slappkläder efter en hård arbetsdag.

2. Vad är klockan hos dig just nu? 21:24

3. Vad får dig att skratta? Sjuka grejer.

4. Vad gör du när du har tråkigt? Sitter vid datorn.

5. Vad är ditt livs bästa minne? När min systerdotter kom till världen.

6. Vad ska du göra idag? Kan säga vad jag gjort idag. Vaknat, jobbat, druckit kaffe med Martin och Po och avslutat dagen med en öl.

7.  Vad tycker du om? Musik.

8. Vad är det bästa som hänt dig? Jadu... när jag fick börja jobba och när jag blev Moster.

9. Vad är det sämsta du gjort? Tillåtit mig själv att bli dåligt behandlad av andra.

10. Vad ångrar du? Ingenting egentligen... man lär sig av sina misstag.

 

9 HUR

1. Hur mår du? Bra, men jävligt trött.

2. Hur tänker du göra med framtiden? Vet jag inte än. Stay tuned.

3. Hur går det i skolan? Går inte i skolan.

4. Hur går det med kärleken? Åt helvete.

5. Hur bra känner du din pojkvän/flickvän (om du inte har, ta din bästa vän) Känner min bästa vän råbra.

6. Hur mycket gillar du pizza? Jag gillar det.

7. Hur mycket skit kan du ta? Mest.

8. Hur gör du för att impa? Är mig själv, det räcker.

9. Hur less är du på denna listan nu? Inte alls.

 

8 VILL

1. Vill du kunna flyga? Fränt!

2. Vill du vara singel/gift i framtiden? Gift.

3. Vill du kunna arabiska? Nej.

4. Vill du kunna sova i 50 timmar? Nej.

5. Vill du kunna få allt du ber om? Nej, hade jag fått det hade jag inte lärt mig vad uppskattning betyder.

6. Vill du helst bo i Kiruna eller Malmö? Kiruna.

7. Vill du ha hundar när du blir äldre? Ja.

8. Vill du känna Michael Jackson? Ja, fast han lever ju inte längre nu, då..

 

7  ANTINGEN ELLER

 

1. Hund eller katt? Hund.

2. Öl eller cider? Öl.

3. Ipod eller Ipad? Ipad.

4. Samsung eller HTC? HTC.

5. Pizza eller kebab? Pizza.

6. Galen utekväll eller mysig hemmakväll? Just nu lutar det åt Galen Utekväll.

7. Facebook eller Bilddagboken? Facebook.

 

6 JA ELLER NEJ

 

1. Har du varit full? Ja.

2. Har du saknat någon som du inte borde? Ja.

3. Har du blivit våldtagen? Nej.

4. Har du tyckt om Markoolio? Ja.

5. Tycker du att du är snygg? Har mina dagar...

6. Äger du en rottweiler? Nej.

 

5 ÄGT

 

1. Har du ägt en barbie? Hade.

2. Har du ägt en bil? Nej.

3. Har du ägt en mikrofon? Nej.

4. Har du ägt en kompis? Man kan inte äga människor, duuuh.

5. Har du ägt 50.000 kr? Nej.

 

4 FINASTE

1. Finaste killen? Hm... vet inte.

2. Finaste tjejen? Min vän Linn Möller.

3. Finaste kändisen? Colin Farell.

4. Finaste filmen? The Notebook.

 

3 KÄNNER

1. Känner du dig stolt över någon? Ja.

2. Känner du en fotbollsspelare? Ja.

3. Känner du dig själv? Ibland gör jag fan inte det.

 

2 VILL DU HA

1. Vill du ha barn? Inte nu, då.

2. Vill du ha ett rikt liv med sjukdomar eller ett normalt liv med bästa partnern? Normalt liv med bästa partnern.

 

1. SISTA FRÅGAN

1. Har du ljugit på någon av ovanstående frågor? Nej.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linn Möller

Naaw <3 PUSS!

2011-03-17 | 21:51:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!