Första dagen som barnehageassistent.

Hihi, det händer mycket i Oslo när jag inte uppdaterar!

Ska stolt meddela att jag har lämnat Grata Personal och lagt min kropp & själ till mitt nya bemanningsföretag Personalhuset. Åkte dit igår morse för att ha samtal med Hanne (min nya handledare på Personalhuset som är riktigt övertrevlig och helt fantastisk). Hon fixade jobb åt mig direkt på en barnehage, som jag varit hos idag och ska även dit imorrn.

Första gången som barnehageassistent är inget jag ångrar, utan det var riktigt kul att få träffa personalen där (som för övrigt också är helt fantastiska) och sen alla barnen. Alla hade verkligen olika härliga personligheter och dom va så roliga! Visst att det var lite stelt i början, men det brukar det ju vara.

Även om det var en pina att stiga upp 05:30, ta bussen 07:00 som tar 40 min att åka till barnehagen så var det sjukt värt det. Hoppas de vill ha mig kvar nästa vecka också, för jag har redan fastnat för barnen och personalen där!

Nu borde jag egentligen vara skittrött, men jag är faktiskt pigg. Känner mig bara sliten och jävligt hungrig. Så nu ska laga mig nåt riktigt gött & äta, för det är jag värd efter denna dag!

Ha det!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!