Back in K-town

Tillbaka i Karlstad igen. Åkte med Clara igårkväll, så det är skönt att det bara är torsdag idag!

Befinner mig just nu hemma hos Zarah. Har inte träffat henne på jättelänge, så kände att det var dags. Sen ska jag in till stan för att gå på systemet åt mamma och pappa. Blir hockey ikväll med Nachos, mmmh!

Imorgon blir det Mustasch om min hälsa tillåter. Jag är förkyld egentligen, men vill inte missa detta band...

Och på lördag är det en mindre rolig dag. Det är den dagen jag hade tänkt att man skulle ha 25årsfest för mitt ex som jag var så kär i, för han fyller år då. Ska försöka att inte tänka så mycket på det, men det är svårt att låta bli. Får sysselsätta mig med att umgås med polare istället.

För övrigt får jag jobba ännu en vecka på dagiset. Blev överlycklig när chefen frågade om jag ville. ÖÖÖÖH JAAA?!

Nu ska jag ska sluta tjöta, så hej mä er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!