Äntligen fredag!

Huuuuujjj vilken dag!!! SÅ JÄVLA TRÖTT ÄR JAG!! Men guld-dag på jobbet ändå!

Det var ju karneval(= maskerad) på barnehagen idag. Alla barn var jättesöta, och det fanns mestadels Spiderman och prinsessor! Själv var jag en katt. Skulle egentligen varit ett troll, och sen nån slags militär, men jag körde på att va katt istället. Barnen trodde jag var ett lejon, med tanke på mitt hår som jag tuperar i stort sett varje dag. Haha, så jävla söta.

Sen fick jag bli själv med tre barn när vi var ute och lekte. Sen när dom skulle äta frukt inomhus vägrade dom gå in. Tog mig seriöst en timme att få in barnen... försökte ha tålamod, men jag blev tillslut vansinnig när de vägrade lyssna på mig. Slutade med att jag bar på en unge vardera för att kunna gå in. Skvallrade till min kollega, och hon sa åt barnen klart och tydligt att lyssna på mig nästa gång. Tack....

Nu som sagt är jag svintrött, men har bestämt mig för att dra på fest ändå. Skulle egentligen velat åka hem, men har inga pengar eller känner någon som kan köra så det sket sig.

Nu ska jag duscha, äta något, bli snyggare och sen dra iväg och bli rund om fötterna. Stay black, ppl!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!