Where do we go from here?

Är så jävla lost nuförtiden.. ena stunden känner man en sak, och sen kan man känna raka motsatsen efter några dagar.

Jag flyttade till Oslo för att få börja jobba. För att jag inte visste vad jag ville göra med mitt liv. För att jag hade vänner här. För att han som jag var kär i jobbade här.

Men nu känner jag att jag är färdig här.. Och det är inte p.ga mina dagar i Karlstad som fått mig att tänka efter, utan jag känner bara att jag får inte ut ett piss av den här stan, förutom jobb. Men nu har jag ju även insett vad det är jag vill bli och det är att bli förskollärare av något slag. Jag älskar att få vara barnslig, leka, skämta, ha kul, lära mig osv. Så att få kunna jobba med sånt också är ju too good to be true.

Men jag vet inte hur jag gör.. vi flyttar ju ut här den sista augusti, och jag funderar på att flytta hem redan då. Men det vore gött att få jobba klart året ut.. får se hur jag gör. Vet iaf att jag inte vill stanna i Oslo länge till, även om jag ändå har haft jävligt kul här ibland.

Hade sån jävla ångest igår när jag skulle åka tillbaka till Norge.. ville verkligen inte. Så tacka fan att det är Midsommar snart. Då åker jag hem igen. Om exakt 9 dagar. Otroligt skönt!



Bästa!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!