Hemlängtan.

Som ni märker så tycker jag inte att det är roligt att blogga längre. Skriver bara när jag verkligen inte har något annat för mig. Eller när jag behöver få klämma ut några tankar, men oftast då publiceras dom inte. Sånt som man helst vill hålla för sig själv vettni.

Jag kan iaf meddela att jag fortfarande har hemlängtan. Ändå var jag hemma i Sverige förra helgen, men då träffade jag knappt mamma och pappa. Så nu har pappa varit snäll och bokat en biljett hem till mig så vi kan umgås hela familjen, hela helgen. Ska bli fantastiskt gött med familjemys på kvällarna.

Jag har verkligen mått skitdåligt den senaste tiden, för jag vill inget annat än att flytta hem nu. Har gråtit och saknat för det mesta. Det är så jävla jobbigt att vara ifrån det jag älskar.

Men imorgon åker jag igen. 18:30 kommer jag vara framme i Karlstad, och det kommer bli helt fantastiskt. Ska nog kyssa marken när kommer fram.

Sen när jag flyttat tillbaka till Karlstad så ska jag inte sätta min fot utanför den staden på ett helt år. Lovar.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!