Töligt bra helg?!

Åhh, snart åker jag hem!! Torsdag 18:15 bär det av till mitt kära Karlstad! Som jag längtat.

Har ändå haft en rättså bra helg här i Oslo. I fredags så tog vi det lugnt, och sen på lördagen skulle vi ut. Var opeppad där en sväng eftersom jag fick en sån jävla ångest över att vara i Oslo, men sen kom jag på att det var ett bra tag sen jag var ute och festade här så det var väl bara att köra igång. Blev rätt spontant och en mycket lyckad utekväll!

För det första så hamnade vi på någon förfest på Majorstua. Där var det BARA trevligt folk, och alla var skitglada. Sen så hamnade vi på Qadiz som vanligt. Där tyckte jag att jag skulle börja köpa tequilashots för mina sista pengar. Sagt och gjort. Det blev två stycken, men dom var så billiga så det kunde jag unna mig. Men helvete va pruttfull jag blev då. Stog och snackade med någon från turkiet om deras religion och skit, hahaha. Sen så påvägen hem tror jag att jag stannade upp och snackade med minst fem svarta vackra män, och varför vet jag inte. Tyckte väl att det var roligt att prata engelska?

Dagen efter var jag fan inte på topp. Mina älskade sambos gick iväg och köpte med mat åt den stackars bakfulla StinaBerit medan jag låg i sängen och bara tyckte synd om mig själv. Sen så spelade vi massa tvspel, sov, käkade, lite mer tvspelande och sen sova. Mycket skön söndag!

Idag har jag tvättat allt som går att tvätta, för jag har varit ledig. Men imorgon vankas det jobb igen från 8 - 16. Så det vore väl bra om jag gick å la mig nu.. klockan är ju trots allt lite too much, va.

Natta'!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


wdwdwd

Hej,



Allt bra med dig?



Skulle jag kunna få bli din moneyslave? Du är så vacker, ja vill göra allt för dig.



adda mig: [email protected]



/ Moneyslave

2011-06-23 | 06:48:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!