Norsk lön + svensk shopping = <3

HEEEEEJ!

Jag har nu befunnit mig i Karlstad i en vecka idag! Åker hem på söndag eller måndag. Det lutar åt måndag... Kommer bli jävligt trist. Men fan va jag har internethandlat när jag varit här, alltså. Än så länge har jag fått 2 nya par skor, massa smycken, filmen Into the Wild och nu inväntar jag bara min väska som jag beställt. Hoho, jag älskar norsk lön när man befinner sig i Sverige!

Saknar barnehagen som fan också. Fick ju en champagneflaska och ett jättefint kort av dom innan jag åkte hem förra veckan. Blev tårrögd, jätterörd och jätteglad! Sa ju att det var världens bästa barnehage. :)

Nu i veckan händer det inget särskilt alls. Imorgon ska jag på stan, måste överföra pengar så jag kan betala allt jag handlat. Tacka fan att jag jobbat som en gris så jag har råd med allt jag beställt... haha. Sen på fredag fyller världens bästa mamma Lena 53 år. Vet inte riktigt vad man ska ge henne i födelsedagpresent.. men det spörs. :) Och på lördag så har en polare 25årsfest, så då blir det utgång. Blir skitbra det. Efter alla grejer man beställt så kommer man bli dretsnygg & ha lite stil för en gångs skull. JADEEEE!

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fräsch. Uteservering med Linn Möller kl. 20:00.

Ha de!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ella

Vart fan har du köpt skorna ?frågetecken? :)

2011-06-11 | 18:25:50
http://ingenbigdeal.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!