Ångest.

Det är lördag. Alla Oslovänner ska ut och festa och jag vet inte vad jag vill göra. Vet bara att jag fortfarande sitter med ångest över att jag ens är kvar i Oslo. Jag vill inte vara här. Jag vill bara hem!

Det gör så ont i hjärtat att vara ifrån allting jag älskar.

Jag trivs inte längre. Jag saknar mina vänner och familj.

Trodde jag ville och skulle stanna i nåt år till, men jag orkar verkligen inte. Blir deppig av att vara här. Har ingen att vända mig till här när jag blir deppig, heller.

Det enda som får mig att stanna är jobbena som erbjuds. Men nu när det är sommar behövs jag inte lika mycket.. vilket får mig att längta hem ännu mer.

Det enda man gör här är att jobba, äta, sova och festa. Och det är klart, det är det livet går ut på för en annan som är ung, men för mig är det i fel stad, fel land. Jag har verkligen tröttnat, och jag vill bara åka hem.

Ska börja flytta hem lite saker redan på torsdag när jag åker hem.

Jag har fått nog..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!