Wzup?

Hej!

Kommer bli riktigt dålig uppdatering de närmsta veckorna, skulle jag tro.. det är så mycket som pågår runt i kring nu, och det tar sjukt mycket energi att jag helt enkelt inte orkar sitta framför datorn och hålla er uppdaterade. Men ska göra så gott jag bara kan så ni hänger med vad som sker med Oslo och såntdär.

Idag har jag iallafall gått iväg och fixat mig ett nytt pass. Förhoppningsvis får jag det om 5 arbetsdagar redan.

Sen så är det nu bestämt att jag ska flytta in hos Fanny och A-K! De bor på Torggatan i Oslo, så det är jättenära till Centralen! Mycket gott. Sen så fick jag reda på igår att de även hade en egen tvättmaskin... sjukt gött!! Och jag flyttar isåfall redan nästa vecka. Beroende på när mitt pass kommer.

Kommer bli ett stort steg för mig att flytta hemifrån och prova på vuxenlivet på riktigt. Visserligen är jag 4 år sen med det, men vad gör det? Nu är jag på gång iallafall. Och även om man längtat sjukt mycket efter detta så är det även lite jobbigt också, förstås. Jag som är så mamma & pappa-sjuk!

Nu har det även visat sig att jag inte heller bara ska jobba inom barnehage, utan nu ska jag även få jobba i olika caféer också. Skitkul!!! Ju mer jobb desto bättre.. kommer få jobba hårt med den timlönen jag har, hahaha. :D

Ohwell. Nu vet ni en del om vad som sker. Nu ska jag poppa popcorn och dra på filmen Disturbia, sen sova. Nighty night!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!