Home

Yo.

Hinner fan inte blogga när jag är här. Inge roligt heller. Finns för mycket att se här i Oslo, haha. Dessvärre har jag ju fan inte hunnit med nåt eftersom jag varit dålig i 2 dagar.. måste haft 45.9 i feber igår, inget skämt. Kallsvettades, dryg i huvvet och hostade som aldrig förr. Shit va dåligt jag mådde.

Idag har jag mest hes. Nästan svårt att prata. Men sitter & dricker té med honung och hoppas på att det ska bli bättre snart.

Åker hem ikväll 18:15. Blir bussen all the way... och när jag kommer komma hem så kommer jag va hemma själv. Mamma & pappa är ju i GBG och kollar på hockey. Roligt... speciellt när jag är förkyld. Får ta hand om mig själv. Laga nåt gött. Äta 100 mediciner. Mums.

Det första jag ska göra på måndag är att fixa nytt pass. Sen när mitt pass kommer åker jag tillbaka till Oslo och börjar jobba. Kommer förhoppningsvis flytta till AK och Fanny, också. Då bor man närmare centralen, och det är ju gött!

FAKK VA JAG ÄLSKAR OSLO!!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!