PUST!

HERREGUUUUUUUUUUUUD!

Jag är helt sönder! Jag har aldrig varit så trött efter ett pass NÅGONSIN! Men fan va kul det var. Ska garanterat gå på fler core-pass! Skitgött att jag inte behöver pröjsa 50:- längre heller varje gång jag ska träna då jag fick 10ggr-kort på Friskis. Men ÅH va jag saknat att träna! Blir garanterat ett till pass nu i veckan. :)

Ska även tillägga att jag skaffat mig Spotify Premium, också. Noll äckligt med reklam, må jag säga. Sen så har jag även en invite att ge bort, så om nån av er läsare inte har Spotify så får ni kommentera detta inlägg så jag kan bjuda på detta fantastiska musikprogram. Yepp.

Nu ska jag söka mer jobb, ta mig en snusjävel och dunka Lady GaGa - Speechless!


På tok för snygg tjej innan träning!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!