Oslo.

Tjenna.

Hade tur idag när jag skulle med tåget från Karlstad till Oslo. Jag är ju den som inte gillar att åka själv till en storstad... och att återigen få sitta med en skrockig gubbe som luktar gammal snus gjorde mig bara mer osugen på att åka själv. MEN... nu hade jag tur. Träffade nämligen Tessan på tågstationen, tjejen som ska flytta in hos oss tjejer i Oslo. Eller ja.. dom jag bor hos. Vet inte än om jag kunde bo där, men iaf. :) Gött att slippa åka själv anyway.

När vi landat drog vi hem till lägenheten direkt för att få i oss mat och lämna packningen. Blev lyxmiddag som bestod av nudlar och en macka. Riktigt gott. Efter det köpte vi kaffe och tog en vända på stan. Letade som dårar efter det där företaget som jag ska på arbetsintervju hos imorgon. Efter en timme gick det. Skitlätt att hitta. Ja.. nu iaf. Haha.

Och nu är vi tillbaka i lägenheten.. är sjukt trött eftersom jag knappt sov någonting inatt. Så blir inte uppe länge till. 

Är overkligt sugen på cola och snus nu... hoppas Sörja vill ge mig en skvätt när hon kommer hem.............

Ha det god tur!



 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!