Nyårsafton.

Yo!

Som alla andra så orkade jag inte ett skit igår. Jag var helt slut från nyårsafton.

Men jag hade otroligt kul och trevligt mestadels. Åt fantastiskt god mat och drack gott. Sen blev det för mycket drama över mitt val och mina beslut, sen drog vi till Helena, sen drog vi till Evelina, och sen slutade det med efterfest.

Var inte hemma hos Möller försen 05.30 (sov där för jag orkade inte gå hem, haha). Vaknade runt 12.00 och drog hem och dog hemma. Jises så trött jag vart..

Nu äre iaf 2011. Jag kan inte säga att det nya året har startat bra, men det tycker väl ingen som vaknar med en baksmälla? ;)

Hoppas året blir bra snart iaf. Jag ska försöka med det.


Blev jättenöjd med sminket!


Systerdotter var på besök! (lägg märke till klänningen hon har på sig som jag köpte till henne i julklapp. Rolling Stones, förfan.)


Förrätten hos Möller. Sparrissoppa.


Varmrätten. Oxfilé, skivad potatis, bea-sås och sallad!


Efterätten. Minns inte vad den hette, men sjukt gott var det!


Mycket gott rosévin!


Tolvslaget.


Enda bilden när vi drog ut & festade vidare.. hah.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!