Nervositeten är overklig.

Ursäkta den dåliga uppdateringen igår.. men jag mådde verkligen röv.

Lördagskväll var helt ok. Drog till Pace och sen till Koriander. Gick hem 01:45 för att vara exakt. Sov som en bebis fram till 10:30. Sen somnade jag igen 12:00 och vaknade 15:00 ... bra där. Lite sliten tjej, haha. Och 16:30 var det bara att pallra iväg till jobbet.. jätteroligt.

Nu håller jag på & tvättar.. ska snart ta tag i disken, också.

Är så sjukt nervös inför onsdagen.. är så himla rädd över att säga fel saker och inte höra vad de säger. Visst, norska är inte sådär jättesvårt språk, men pratar dom snabbt så hör jag verkligen inte. Så jag får hoppas på det mesta.. har ju ändå förberett mig en del med att lyssna på norska videobloggar (haha) och sen kollat in vad man kan förbereda sig på angående en arbetsintervju. Jag har ju inte varit på så många intervjuer, just därför jag är extra nervös.. However, det kommer nog gå bra. Jag charmar alla. ;)

Åker 11:26 imorgon och kommer hem på torsdag, vet dock inte när.

Önska mig lycka till!



Lite gitarrspelande gör nervositeten mindre. Gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


smiley

GL!

2011-01-24 | 15:46:53
Therese

Det kommer gå bra :) Var bara lugn och tänk efter innan du svarar så är nog jobbet ditt! Jag ska hålla tummarna! :D

2011-01-24 | 18:22:59
http://thereseskold.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!