Jobbsökande.

Tjenna!

Börjar bli måttligt förbannad. Har suttit och sökt jobb i Oslo i ca en timme, nu. Sen så har jag kollat lite vad Karlstad har att erbjuda också, men utan resultat... lite trist, tycker jag. Men funderar på om man ska dra till Oslo snart igen för att söka jobb. Det bästa är ju att jag har garanterad sovplats där så man slipper stressa som en dåre när man ska lämna in sitt CV och presentera sig.

Anyway. Annars har jag inte gjort så mycket mer.. borde egentligen städa rummet, då det ser ut som ett bombnedslag. Ska bara försöka få kraft till det.

Märker hur jävla lat jag börjar bli, så jag får snart tvinga mig bort till Friskis för att ta tag i motionen.. hatar när jag inte har energi och inte har lust att göra nåt.

Ohwell. Nu ska jag hälla i mig Loka och ta tag i disken.. HEJHEJ!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!