Dags för ett nytt instrument.

Nu har jag nåt att berätta... och när jag säger detta får ni inte tycka att jag är mupp.

För det första så vet ni att jag älskar all musik of any kind, ungefär. Allt förutom hiphop. Och eftersom jag, tro det eller ej, har tröttnat lite på att spela gitarr hela tiden, så kom jag på att det kanske är dags att prova på något nytt instrument.

Varför då inte prova på att spela munspel? Själva instrumentet är ju sjukt underskattat + att munspel låter fantastiskt bra om man kombinerar det med en akustiskt gitarr!

Så nu har jag beställt ett munspel som kommer kosta mig 250:-. Det har jag råd med.

Och såhär ser mitt nya hjärta ut:


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!