Chill.

Lord have mercy va trött jag är. JISES!

Har varit på stan, hämtat present hos Zarah, hamnat i matkoma, gått hem till Lollo och blivit bjuden på ett glas rött och ost & kex. Har varit en riktigt bra dag, fast fan va trött man blev.. haha.

Imorgon fortsätter den hektiska dagen.. ska köpa present till syrran och svåger, sen hem till dom för att bli bjuden på smörgåstårta. Grät faktiskt lite av lycka när jag läste syrrans Facebook-uppdatering att de skulle bjuda på det.. älskar hennes smörgåstårta! Overkligt god. Anyway, efter syrran blir det fest. Det är jag värd, tycker jag. Ska fira att jag fått arbetsintervju, haha.. hoppas man kan fira att man fått jobb sen också? ;)

Nu ska jag dra på filmen Big Momma's House. See ya'!


Rödvin, snus, ost & kex. Finn noll fel.


Tavlan jag fick av Zarah. Tack så jättemycket!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!