Breaking News!

Halloj!

Ikväll ska jag hem till Majda och fira att hon har fått en lägenhet på herrhagen. Så nu kommer alla mina barndomsvänner vara bosatta på herrhagen, känns ju jävligt nice!

MEN... vi kommer inte vara grannar särskilt länge. Mamma & pappa har fått en lägenhet på sundsta, så vi flyttar i Mars, April eller Maj. Lägenheten är större, bättre och ligger bra till. Tyvärr så är mitt nya rum där borta mycket mindre + att jag inte har några garderober där. Fast det gör mig iofs ingenting då jag är 21 år och borde ha flyttat hemifrån för längesen. Måste ju tänka på vad som är bäst för mamma och pappa. Sen så antar jag att jag inte kommer bo hemma länge till då jag lagt ner all min tid åt Oslo, igen... Ohwell.

Jag kommer sakna herrhagen, för det är nära till allt, liksom. Men jag kommer tillbaka!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!