Back on track.

TJEEEEENERÖÖÖ!!!

Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag. Jag har varit sjukt upptagen med att vara jetlaged och komma tillbaka till verkligheten här hemma. Det går bra nu. Men jag saknar Oslo fett mycket, ändå. Gud va jag trivs där!!

Menmen.. ja. Nu är jag ju hemma, och då får man göra det bästa av situationen. Dvs att spela på mitt nya munspel, söka mer jobb i Oslo och umgås med bästa vänner. Sounds like a plan, tycker jag.

I lördags när jag kom hem så åkte jag hem till Zarah en sväng och umgicks. Hade inte träffat henne sen Oktober, så det var kul att träffa henne igen!

Och igår jobbade jag bara och sen var jag hemma och kollade på 3 filmer.. va så jävla trött, haha.

Och idag har jag hängt med Möller! Spelade tvspel, kollade på tv och snackade skit som vanligt. Dretgött!

Nu ska jag tanka hem nån film och sen sova, för jag är hur aptrött som helst.. Oslo killed me, obviously.

Ha det god tur.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!