Yay.

Uh, idag har det fan inte varit en såndär jättebra dag... har haft huvudvärk i princip hela dagen. Skitjobbigt. Och man blir inte piggare av vädret här i Oslo när det snöar och är pisskallt ute heller.

Nej shit, va jag klagar. ÅÅÅH va skönt livet är!

Har iaf fått något gjort idag, och det var att tvätta massvis med kläder och handlat. Har även tankat hem serien Glee som alla pratar om. Kände att det var dags. Har sett två avsnitt nu, och so far so good.

Ska även meddela att jag åker hem på fredag. Saknar alla där hemma så mycket så jag känner att det är dags. ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Glee, och efter det ska jag kolla på Halv åtta hos mig och efter det ska jag nog laga nån god mat... typ fläskfilé, skulle jag tro.

Hej mä er.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Zarah

Måste ses dåååååååååå!

2011-02-15 | 22:01:35
http://fluflu.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!