Andreas Kullberg for president.

Okej... det här är helt sjukt. Har precis kommit hem från ett av de bästa jag någonsin varit på NÅGONSIN.

För två veckor sedan när jag var iväg & tränade på Friskis så skrev jag under en lapp där man kunde delta för pepptalk hos nån Andreas Kullberg som Friskis anordnade på UNO i Karlstad. Visst, varför inte? tänkte jag.

Och idag var jag iväg. Med Möller. Helt sjukt var det. Klev in.. lite trött sådär. Utmattad efter dagens aktiviteter. Tänkte "hur fan ska jag orka lyssna på detta nu då?". Men så fort killen öppnade mun så var man ju fast. Han pratade om sånt man redan egentligen är medveten om. Men han påminde oss som var där. Och det var så jävla bra!

Några exempel på vad han sa;
- "Vakna inte & tänk 'vilket helvete kommer jag få möta idag, då?' utan tänk 'Vad kommer få mig att skratta och le idag?' Bara det gör stor skillnad."
- "Tänk inte att du inte duger, för då gör du antagligen inte det."
- "Vad VILL du?"
- "När du hamnar i depression, tänk inte 'hur' du kan ta dig ur det, utan tänk vad du 'kan' göra!"
- "Negativitet smittar."
- "Nästa gång ni går på stan - låtsas att ni har en mantel på ryggen, som en superhjälte ungefär. Superhjälten symboliserar självkänsla."

ALLTSÅ JÄVLAR VETTNI! Vilken snubbe! Han avslutade föreläsningen med R.Kelly - The World's Greatest också. Han kunde ju verkligen inte gjort ett bättre avslut på det hela. Shit vilket peptalk. Ska försöka tänka på allt han sa varje dag. Speciellt när man ska börja om på nytt i en helt annan stad.

EN TJEJ SOM DUGER PRECIS SOM HON ÄR, TROTS LITEN HJÄRNA.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!