Jag vill jobba!

Helt jävla otroligt hur jag inte kan ha fått börja jobba än. Jag har varit där och sagt att jag kan och vill jobba. Jag har mejlat och sagt att jag kan och vill jobba, och nu har jag RINGT och sagt att jag vill och kan jobba. 

Ska därför nu börjar söka mer jobb. Har inte råd att bara gå runt här och inte göra nåt, sen så är det fruktansvärt tråkigt.

Annars då? Drack öl igår. Vaknade upp i Løren. Tänkte hur i helvete ska jag ta mig hem? Men det löste sig. Hittade utan problem. Köpte även med Cola och rostbröd, så jag ska välla i mig toast idag.

Ikväll blir det iaf lugnt. Ska träffa min ex-sambo en sväng. Sen va hemma och göra finmiddag. Lövbiff och ris funderar jag på. Med bea-sås. Shit va gött.

Nu ska jag se på Svenska Mästerkocken och äta min toast. HEJ MÄ ER!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Micke

Tänk bara på att inte söka den typ av arbete som ditt bemanningsföretag erbjuder dig; det är nämnligen straffbart att gynna konkurerande verksamhet.



tänk också på att seöver anställningsavtalet för eventuella klausuler om vad de anser är just konkurerande verksamhet.

2011-02-11 | 19:14:04
http://ninewhinewhine.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!