SENASTE...

Är så jävla uttråkad så jag bjuder på en lista.

Vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan? Nycklar, plånbok och mobilen.
Vem är du kär i? :)
Har du på dig strumpor just nu? Nej, sockor.
Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? Nej, men jag är jävligt sugen på bio, faktiskt.
Är du varm? Inte om fötterna. :(
Vad är det sista du druckit? Fun light.
Vad har du på dig just nu? Jeansleggins, linne och munktröja.
Senaste maten du åt? Ja, det var igår det. Lövbiff, pommes och beasås åt jag då.
Har du köpt några kläder/objekt under den senaste veckan? Handlade mat och totapapper idag.
Vilket är ditt favorit djur? Baresi kommer alltid vara nummer ett även om han inte lever.
Din drömsemester? Los Angeles, kanske.
Värsta skadan du någonsin haft? Måste ha varit när jag var liten och skrapade upp hela kinden på vänstersidan. Jätteskönt...
Saknar du någon just nu? Alltså.. jo. Alla hemma i Karlstad, men saknar dom inte så mycket att det blir jobbigt, liksom.
Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet? Haha, behöver inget hemligt vapen.
Vilka är dina planer för ikväll? Laga mat, Halv åtta hos mig och lägga sig TIDIGT!
Nästa resa du ska ta? Vet inte riktigt, men vore gött med kryssning kanske?
Vad vill du veta om framtiden? Ingenting, helst. Vill ju uppleva livet innan jag får reda på hur det kommer bli.
Bär du någon parfym eller cologne? Inte idag. Idag luktar jag fan dret. Annars luktar jag Mexx Black for women.
Vad lyssnar du på just nu? Blue - You make me wanna.
Samlar du något? Nej.
Senaste gången du blev stoppad av en polis? Jaru.. Mars 2008 tror jag.
Vad står det i ditt senaste sms du fick? "Potatis mycket smör salt vitpeppar varm mjölk. Va bra hoppas det förts.Kram"
Gillar du stark sås? Sweet chili. <3
När tog du en dusch senast? Igår.
Vad gjorde du 00:00 i natt? Kollade på Halv åtta hos mig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!