Move along.

Jaha, då var det dags då. Allt är nerpackat, jag är snygg, mitt rum är städat... nu behöver jag bara invänta mamma Lena som ska skjutsa mig ner till tågstationen för som sagt - jag har enooorm packning! Förstår inte hur jag ska klara av att bära allt, men det löser sig, haha. Jag är ju inte själv, så.

Det viktigaste är att jag har bag in boxen, snusen, gitarren och datorn med mig. Iaf för ikväll. Ska fira att jag äntligen har fått flytta hemifrån och fått ett helt nytt jävla liv i en helt annan stad i ett helt annat LAND! Nu lät det iofs som att jag skulle bosätta mig i Japan eller nåt. Men ni förstår nog vad jag menar. ;)

Kommer sakna mamma, pappa, brorsan, syrran, systerdotter och alla polare. Men vi ses om 2-3 veckor!!!

Ha det god tur, så hörs vi när jag är i Oslo.


// Världens gladaste StinaBerit!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!