Mot KARLSTAD!

Heeeej!

Jag har inte dött eller nåt. Det vet ni ju, ni som är vänner med mig på Facebook. Där jag är jätteaktiv.

Idag ska jag åka hem till Karlstad och vara där över helgen. Åker tillbaka med R på söndag, för på måndag ska jag fanimej få jobba!

Har inte arbetat NÅNTING under hela den vistelsen jag varit här som nyinflyttad svenne i Norge. Skittråkigt, faktiskt.. och ändå har jag ringt på morgonen och frågat om det har kommit in något jobb, men det hade det inte och då skulle de ringa upp mig senare.. men de gjorde dom ju inte. Fan va tråkigt det är!!

Men på måndag är det nya tag! Har nu ringt idag igen och sagt att jag vill jobba då, så nu är jag ju iaf uppskriven.. så det är ju bra. Måste verkligen jobba, för det går inte att bara leva här. Riktigt jävla apdyrt är det här. Och en vill ju kunna hitta på saker här men det mesta kostar ju..

Men jag lovar - Så fort jag skrapat ihop en summa så ska ju mamma och pappa ha pengar som jag lånat nu för mat och fickpengar. Sen ska jag bidra med hyran här. Och det första jag ska unna mig för mina pengar när allt är betalt och klart så ska jag fan gå raka vägen till optikern och köpa mig ett par skitcoola glasögon. Suger ju röv att ha linser 24/7.

Ohwell. Nu har jag inte tid att tjöta längre. Ska gå om 10 min. Vi hörs när jag är i Karlstad, assholes!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!