Mer frågor.

När vaknade du imorse?
- 10.00!

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Har jobbet ringt?" Nej.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej, har inte råd med sånt i Norge.

 

Vilket humör är du på?
- Råbra.

 

Vad har du på dig just nu?

- Skjorta, linne, leggins.


Har du ont någonstans?

- Mitt knä! Jag skyller på den hala isen...

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Tacos.

Hur mycket var din senaste lön på?
- Minns jag fan inte. Men får lön om 2v.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Tunnelbane-biljett.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Facebook, såklart.

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Städa lite, tror jag. Och kolla på Halv åtta hos mig.

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Skumdum - Meningslösa måndag.

 

Varför ska man läsa din blogg?
- Skiter väl i om ni läser den, jag bloggar för mig själv.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Då var jag nog på stan med Aykay.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Det tror jag. Antingen för att jag är snygg, jävligt trevlig eller bara helt enkelt fantastisk.

 

När fotade något senast, och vad?

- Det var på mig själv i fredags, efter jobbet. Då man är som fräschast.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Nej, det kommer jag inte.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Bordsbenet.

Vad tror du att klockan är?

- Snart fyra.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Jag hade nog frågat mig själv varför jag aldrig får tummen ur röven.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!