Menings(fulla?)lösa måndag.

Back in Oslo!

Har haft en mycket kärleksfull lördag OCH söndag hemma i Karlstad! Träffade lite folk som jag inte sett på ett tag och vi kramades som aldrig förr. Skittrevligt.

Sov över hos Lollo, till frukost fick det bli hamburgekött och pommes med bea. 4 timmar senare blev det McDonalds. En riktigt fet dag igår och den var god som fan. Men ny vecka, ny mat. ;)

Hälsade även på mamma och pappa en sväng. De har ju flyttat till Sundsta nu så jag kunde ju omöjligt lämna Karlstad innan jag fått se lägenheten. Den var jäkligt stor och hade bra yta, så jag tror de kommer att stortrivas.

Idag har jag fullt upp.. har precis tagit en dusch och dragit igång en tvätt. Ska snart käka frukost och sen bege mig ner på stan. Ska till bemanningsföretaget för att lämna in arbetskläderna jag lånat, sen till banken för att fixa norskt bankkonto och sen så ska jag tamejfan plocka undan här hemma. Och bädda rent min säng!

Mja. Nu har ni fått en rätt fet update, så hoppas ni är nöjda!

See ya', don't wanna be ya'.


Nöjd så.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!