Lite bilder!

Vet att jag är jävligt dålig på att lägga upp bilder här på bloggen. Men nu har jag faktiskt haft tid med att överföra mina bilder från mobilen till datorn... så enjoy. Här har ni mina Oslobilder. Och SYRRAN, du får gärna visa detta för mamma och pappa. Så dom vet att jag inte bor under en sten, liksom.


Kaffe med Tessan!


Suddig bild på Slottet.


Kvällsmys med mina nya sambosar!


Ungkarlsbruden #1, Anna-Karin Tillman, tar en öl och göbbmyser!


Sovrummet som jag och Anna-Karin delar.
(vet att det ser rörigt ut på golvet, men det är bara för att resväskan tar sån plats)


MIN FÖRSTA LYXMIDDAG JAG LAGADE HELT SJÄLV!
Ostfylld baconlövbiff med pommes, bea-sås, stekt gullök och sallad.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!