Life's a bitch, sometimes.

Har fortfarande inte fått jobba än. Så imorrn ska jag ringa ett annat bemanningsföretag, och då får man jobba i bara barnehagar, vilket jag vill. Blir nog bra.

Igår var vi ute & festade. Det slutade jävligt tråkigt då jag fick nog av att kämpa för någon som inte gav mig någonting tillbaka. Kärlek i Oslo är jävligt tufft, tydligen. Och det är sorgligt att dennes polare verkar tycka bättre om mig än han själv.

Jag orkar liksom inte. Har ingen tid heller, för jag vill att jobb ska vara prio ett. Det blir inte enklare när jag försöker kämpa med två saker samtidigt.. speciellt inte när båda sakerna tar sjukt mycket av min energi.

Så det passar ju jättebra när det är Alla Hjärtans Dag imorgon. Här sitter man och är olyckligt kär. Ja, jag sa det. Jag är kär. Och det är inte roligt.

Nu ska jag kolla vidare på filmen Dumma Mig med AyKay.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!