Jobb imorrn!

Tja.

Sorry för en dålig uppdatering... har ingen lust eller ork när jag väl befinner mig i min nya favoritstad.

Men vad har hänt? Ja, jag har varit på stan en del. Har varit dåligt med jobb. Har ringt och varit sur på min handledare för att jag inte fått jobba någonting. Har ju lite småpanik eftersom jag inte kan bo här och inte göra något om dagarna.

Men det visade sig att det lönar sig att ha tålamod och tjata lite. För imorgon ska jag faktiskt få jobba på en lunchbar från 09:00 - 14:00! Ska bli jävligt kul och jag blev överlycklig när min handledare ringde förut och berättade det för mig.

Så imorgon ska jag gå upp halv sju, äta frukost och duscha, sen bege mig först & främst till Grata (där jag jobbar) för att hämta arbetskläder och SEN till lunchbaren för att göra baguetter och sallader och dylikt. Fan va kul det ska bli!! Som jag längtat!

Så idag är jag fan på skitbra humör. Mer än vanligt. Är sådär äckligt lycklig som folk kan störa sig på. Men jag är värd detta nåt så fruktansvärt så det är bara att tacka & ta emot, peeps.

Nu ska jag plocka ur diskmaskin och plocka undan lite.

Haré gött!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!