Jag är ingen kämpe dag 2.

Fuck.

Jag är så otroligt trött nu. Ändå har jag sovit i ca 10 timmar inatt. Har packat, städat och tvättat hela dagen. Men det har det väl fått vara värt... JAG FLYTTAR JU FÖRFAN TILL NORGE IMORRN?!?!?! Helt sjukt, det. Har fortfarande inte fattat det än, dock. Men det kommer väl när jag inte åker hem på några veckor och har  börjat jobba där, haha. Är skitladdad samtidigt som jag är jäääättetrött som sagt.. herregud.

Vill helst av allt glömma vad jag har att släpa på imorgon också...
1. En riktigt fet jävla stor resväska där alla kläder ligger. Och andra småsaker.
2. En ryggsäck där mitt täcke och kudde befinner sig.
3. Dataväska med dator i.
4. Gitarrfodral + gitarr.
5. Kylväska med skitmycket kött i.
6. Matkasse med "torr" mat och bag in box.
7. Min egna väska där min nescessär, pärm och kalender kommer ligga.

Lord have mercy....................... och jag måste ta mig till apoteket imorrn för att köpa nya p-piller imorrn också. Mums.

Vore helt fantastiskt om det fanns typ.. nån såndär som kunde bära alla väskor åt en. Och allt jag behövde göra var att skratta och titta på.... ohwell. Dream on, förfan.

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och dö lite. Det är jag värd.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!