Jag är ingen kämpe.

Tja.

Är skittrött idag. Var hem till Therese igår och drack för mycket vin. Skulle egentligen dricka vin idag också, men jag är verkligen inte sugen... och jag är så jävla trött, för jag gick upp halv nio imorse p.ga att jag skulle till mammas salong & klippa mig.

Detta gör mig till en dålig kompis, för jag skulle ut och säga hejdå till mina vänner eftersom jag flyttar på måndag. Men jag orkar verkligen inte. Jag är helt slut och vill inget hellre än att sova...

Har gått upp halv nio varje jävla dag sen jag kom hem från Oslo, + att jag varit förkyld på det. Ett under att jag ens orkade gå hem till Therese igår för jag var minst lika trött då också...

Hela den här veckan har gått i ett eftersom jag varit tvungen att planera flytten till Oslo, fixat nytt pass, träffa polare som jag inte kommer träffa på ett tag, varit mycket på stan för att köpa nödvändigheter till Oslo.. ja, u name it. Jag har inte varit hemma på hela veckan känns det som..

Det är inget konstigt att jag är helt utmattad. Men visst kan jag förstå min polare som blir besviken när jag inte följer med ut när jag sagt att jag ska det, och för att det är för att säga hejdå också.. men föreslog att vi kunde ses imorgon, men hon är verkligen pissed nu så jag tror inte det blir något.. Jävligt tråkigt..

Bjuder på bilder jag tog igår, sen ska jag sova ihjäl mig och vakna 16:00 imorrn...


Nya tröjan.


Say whaaat?!


Snygg tjej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin

Görsnygg, vart haru köpt den?

2011-02-06 | 13:02:21
http://maurinu.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!