Frågor & svar... igen.

I brist på annat så kör vi sånadär frågor&svar grejer igen.

1. Har du fått din mens?
- Har inte haft mens på 2 månader, men det är bara för att de p-pillerna jag äter är östrogenfria och ger mig noll mens. Dretgött!
2. Om ja, tycker du att den är jobbig? - När man väl har mens är det jobbigt, ja.
3. Hur ofta har du sex? - Inget jag tänker dela med mig utav.
4. Hur ser din kille ut? - Har ingen kille.
5. Är du snäll? - För snäll.
6. Har du ljugit någon gång? - Ja.
7. Har du snackat skit om någon någongång? - Ja.
8. Älskar du dina föräldrar? - Ja.
9. Är du en "fjortis"? - Nej.
10. Har du blivit kallad fjortis? - Ja.
11. Använder du nagellack? - Ja.
12. Har du varit gravid? - Ja.
13. Vill du ha barn? - Ja.
14. Om ja, isånnafall när? - När jag har en kille jag kan lita på, ekonomi och bra boende.
15. Har du gått utan smink till skolan? - Ja.
16. Tycker du att du är pinsam? - Ibland.
17. Skäms du ofta över dina föräldrar? - Nej, jag är stolt över mina föräldrar.
18. Tycker du att det är kul att svara på dessa frågor? - Görsköj.
19. Spelar du ofta tv-spel? - Ja.
20. Har du några syskon? - Ja.
21. Om ja, har något av dina syskon barn? - Ja. <3
22. Hatar du någon? - Ja.
23. Om ja, vem isånnafall? - Kusin från pappas sida.
24. Är det fortfarande roligt att svara på dessa frågor? - Fortfarande görsköj.
25. Älskar du dig själv? - Nej, men jag vill lära mig.
26. Har du tagit droger någon gång? - Nej.
27. Älskar du datorn mer än något annat? - Jag älskar min systerdotter mer än något annat.
28. Använder du binda? - Nej.
29. Använder du tampong? - Ja.
30. Har du många bra vänner? - Ja.
31. Har du kul just nu? - Njae.
32. Använder du kajal? - Yes, vit såklart.
33. Använder du linser? - Ja.
34. Använder du glasögon? - Nej men vill börja!
35. Vad är klockan nu? - 11:58
36. Är din mamma snygg? - Snygg är hon inte.. men vacker!
37. Älskar du din syster? - Ja.
38. Älskar du choklad? - Ja.
39. Har du knarkat? - Nej.
40. Känner du någon som har knarkat? - Ja, men har ingen kontakt med denne i nuläget.
41. Vilken låt börjar du gråta av? - Alter Bridge - In Loving Memory.
42. Vågar du titta på skräckfilmer? - Ja.
43. Kommer du in på krogen? - Ja.
44. Har du någon gång vunnit över 2000kr på triss? - Nej.
45. Har du blivit dumpad? - Ja.
46. Har du och ditt ex bra kontakt? - Ja.
47. Har du pussat någon av samma kön? - Ja.
48. Vem är snällast av dina kompisar? - Allihopa.
49. Har du färgat håret på en kompis någon gång? - Ja.
50. Om ja, blev han/hon nöjd? - Ja.
51. Nu har du svarat på 50 frågor, snart 51, hur känns det? - Råbra.
52. Vad åt du till frukost idag? - Har inte ätit frukost än...
53. Är du romantisk? - Det kan jag vara.
54. Har du varit på dejt någon gång? - Ja.
55. Vad ska du göra idag? - Tvätta, städa och utföra ärenden nere på byn!
56. Snart är frågorna slut, hur känns det? - Råbra.
57. Har du sett någon föda barn? - Nej.
58. Har du någon piercing? - Nja. Hål i öronen.
59. Vilket humör är du på? - Skitbra!
60. Vem är du kär i? - I mitt ex.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!