Back in business.

OCH SÅ var man tillbaka till Oslo. Riktigt gott. Även om det är tungt att lämna familj och vänner så kan jag bara inte låta bli att längta tillbaka till den här staden. Jag är så jävla kär!

Var framme typ runt 17.30, men va inte hemma försen 22.00 igårkväll. Jag & R blev sugna på film så vi åkte hem till honom och kollade på en av världens finaste filmer "Seven Pounds". Jag grät nåt så fruktansvärt, för fyyyfaaan va bra den var!! Rekommenderar starkt! :)

Och så har inte jobbet ringt idag heller, men jag har. Får förhoppningsvis jobba imorgon istället.. har ringt och sagt att jag vill och kan jobba för 511:e gången. Istället får jag idag tvätta, för det är något jag behöver.. ska eventuellt gå in på gulesidor.no och kolla efter jobb. Har ju fått mitt CV finslipat så! :)

Nu ska jag börja tvätta. Hej mä er!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!