Torsdag, eller?

Helt sjukt att det är fredag imorrn. Vart i helvete tog tisdag och onsdag vägen? Va?

Aja. Gött & jobba iaf. Barnen hade saknat mig också, så det var ju gött. Fick t.om en ny bästis igår. Satt Och snackade TV-spel ett tag, och det slutade med att jag jobbade över i en halvtimme. Haha, jag är så jävla barnslig att det är löjligt.

Och istället för att jag ska jobba från 8 - 16, så får jag nu istället börja 8:30 - 16:30. DRETGÖTT! Slipper man gå upp 06:15.. Vi snackar alltså 45 minuter mer sovmorgon. Jag grinar inte.

Annarsssss händer det inte så mycket i Oslo. Sitter och väntar på AK nu. Hon är iväg och skaffar p-piller och sånt tar tydligen en jävla tid.. ska ju iväg och kolla in en ny lägenhet, då vi behöver flytta i Augusti.

Sen så kommer min bästa vän hit den 20e Maj! Ska ju ha årets största kalas här i lyan den 21e så jag är riktigt överlycklig över att hon kommer då! WOOP WOOP!!!

Nu ska jag dunka cphög musik och må gött. Ha de!

Ahhh, you touch my tralala. Mmmh, my dingdingdong.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!