Sunday morning

Jag börjar bli på tok för gammal. En riktig jävla tråktoffel.

Var ju meningen att jag skulle ut & festa igår. Blev att jag drack en grogg, ett glas rött och två öl, sen höll jag på att somna. Så jag gick till sängs 23:00. Somnade till nån skitfilm.

Grannarna skulle ju kommit över igår också. Men de skulle åt olika håll... men vi pratade lite med australienaren iaf. Eller ja... AK knackade på varannan timme där inatt, så jag tror han är rätt less på oss. Det sög ju... är ju skitnyfiken på de andra två som bor där också, då vi inte har sett dom än. Det är ju viktigt att kunna ha kontakt med grannen, liksom... tänk om jag behöver låna mjöl? Socker? En karl?

Idag är det söndag. Det innebär att gå ner till Deli de Luca och köpa cola, sen spela Little Big Planet 2 med AK hela dagen. Och ikväll är det Big Brother, och jag hoppas att den där jävla Patrik åker ut. Han är ful, töntig och en äkta douchebag.

Men först & främst ska jag dricka upp mitt kaffe.

Vi laddar upp inför en bra söndag med humöret på topp till denna låt;

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fittnylle

helt rätt, ska fan dit och låna en sen. eller?? tror inte dom lär öppna ;D

2011-04-03 | 12:17:48
http://ungkarlsbrudar.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!