Och så var vi tillbaka!

UUUUUUUUUUUUH LITTE DRETGÖTT ELLER?!?!? Nej, för det är det inte.

Det är farligt att vara ledig 12 dagar i sträck, för att sedan spendera dom dagarna hemma i Karlstad. Jag märker ju själv hur mycket jag saknar alla, och det var snuskigt jobbigt att åka tillbaka till Oslo idag. Fan, jag vill ju hänga mer!! Har ju inte ens hunnit träffa hälften av de jag ville träffa också. Men jag får vara nöjd. Möller har förgyllt varenda sekund då vi umgåtts!

Blev utgång i söndags, och det dracks mycket goda drinkar som Möller styrde upp. Sen så blev det efterfest, men som den kärring jag är så lämnade jag kalaset strax efter tre. På tok för tidigt.

Och igår avslutade jag min sista dag i Karlstad med gött umgänge och quiz på Bishop. Det var ett jättebra quiz, typ 118 frågor som jag skiter fullständigt i annars. Hur fan ska jag veta varför vi firar pingst? Eller vad den dretgamla floden i Tyskland heter? Kan iaf meddela att vi kom näst sist. Så vi vart skitnöjda.

Imorgon är det också dags för jobb igen. Har saknat det, faktiskt.. gött att få leka av sig och vara hur barnslig man vill. Hoppas bara de inte vill leka häst imorrn igen, för då bryter jag ihjäl hele kröppen.

Ha de!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!