Move on.

Tråkig dag. Bara massa regn och massa moln.. buäh, puts me in a bad mood.......... NOT! :D

Dretnöjd med livet är jag. Förutom min ekonomi, för jag har inga pengar att ta mig till jobbet. Får pengar på torsdag, och då ska jag jobba. Har inte råd att INTe jobba, liksom.

Annars? Fan va bättre man mår nu när man inte har en elak snubbe man sitter & tänker på. Gött att slippa tänka vad felet är. Varför han är elak. Vad jag gjort för fel. Men nu slipper jag det, och jag vet att ingenting har varit mitt fel under den tiden vi träffades, och det gör mig bara ännu gladare.

Klart att man fortfarande har känslor kvar, men dom är inte ett dugg lika starka längre, och det känns också bra. Jag tar mig ur detta hur lätt som helst. För som jag berättade förut så tog det ca ett år förra gången att komma över honom. Nu går det betydligt fortare eftersom jag umgås med människor 24/7 + att jag jobbar på det. Så man sitter inte hemma & deppar över honom.. väldigt skönt!

Men nåt jag är mycket imponerad över mig själv är att jag inte ens har fällt en tår för hans skull under hela den här processen.. det rullar på, kompis!

THERE'S NO NEED TO APOLOGIZE,
I'VE GOT NO TIME FOR FEELING SORRY

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!