Lonely, I am so lonely!

Händer mycket när jag inte uppdaterar här..

Jobbade i både torsdags och fredags, på en ny barnehage. Fick vara bland barn i åldrarna 3 -5 denna gången.. och det var väl kul. Men jag saknar min gamla barnehage!!!

Det var ju kanske menat att jag skulle jobba där nu igen till veckan, men nu hade Hanne från personalhuset ringt mig i fredags och berättat att jag ska befinna mig på en ny barnehage. Det som är bra med det är att jag ska få vara kvar där i en månad helt säkert. Känns gött att slippa byta. Vad det är för ålder jag kommer ha hand om vet jag ännu inte, men hoppas såklart på småbarn. Dom är så söta!!

Igår, fredag, gjorde jag och AK vår första potatisgratäng! Den blev extremt lyckad, och vi lyckades t.om toppa maträtten med fläskfilé och en görgod sallad som bestod av paprika, gurka, majs, isbergssallad, rödlök och fetaost. LYX!

Och idag har jag och AK varit på O'Learys i stan för att kolla på hockeyn. Det blev öl och vinst, så jag är nöjd!

Nu är det förkrök i vardagsrummet, och jag sitter här i mitt rum och gör inte ett skit. Brudarna ska ut och festa, medan jag bara ska sitta här och ta det med ro. Hade jag haft något att dricka hade jag säkert följt med, men nu har jag ingen lust. Kan va bra & spara pengar också. Är ju så jävla dyrt här...

Åker ju hem till Karlstad nästa helg, och då blir det iaf fest, med Frida & Lollo! :)

Nu ska jag tråka vidare. Ha en jävligt nice lördagkväll, peeps.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!