Karlstad i 12 dagar!

Wohoooo, hemma i Karlstad igen!

Haft en awesome vecka på barnehagen! Barnen älskar mig, jag älskar barnen. Personalen älskar mig och jag älskar dom. Så äre, och det känns skitbra!! En av personalen sa till mig igår på lunchen att de ser direkt ifall någon är "hyggelig" eller nåt sånt, och de är jättenöjda med mig. Stärker mitt självförtroende något extra och de får mig att vilja jobba MER! Haha, tror jag börjar bli arbetsnarkoman.... därför suger det lite att jag ska vara ledig i 12 dagar nu. Kommer klättra på väggarna här hemma.. men skönt att vara tillbaka i Karlstad också!

Mötte mamma, pappa och systerdotter igår när jag klev av på tågstationen. Har inte sett min systerdotter på över en månad, så det var otroligt kul och skönt att få se & leka med henne igen! Hon hade saknat mig också, för hon blev jätteglad när hon fick syn på mig. :)


Idag har jag & mamma varit på stan och handlat lite. Jag köpte mig jeansleggins, linne och trosor. Och alkohol till ikväll, såklart. Först ska vi till mina kusiner som fyllt 30 bast och fira dom. Sen ikväll ska jag hem till Frida för att förtära alkohol och ha extremt jävla dretkul. Det är jag värd!


OOOOCH så ska jag meddela att Färjestad tog SM guld. Behöver jag ens nämna det? Haha.


Sjukt bra vecka! Jag är så nöjd! :)



Jag vet, jag är dretsnygg.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!