JOBBJOBBJOBBJOBBJOBB

UUUUUH så dåligt jag bloggar! Men har fan aldrig tid. Är för trött när jag kommer hem från jobbet. Men fortfarande - det händer sjuuukt mycket när jag inte uppdaterar!

Har ju fått börja jobba på en ny barnehage. Startade i måndags. Och jag trivs som, ursäkta det gamla uttrycket, fisken i vattnet. ÄRLIGT, personalen är huuuur trevliga som helst och barnen är sociala och glada. Och igår fick jag ett mejl från Hanne på personalhuset och meddelade att jag skulle jobba där fram till den 27:e Maj! HUR GÖTT?! Hoppas jag får förlängt efter det också. Bästa barnehagen so far!

Sen så har det faktiskt gått & blivit vår här i Oslo. Hade hela 17 grader i söndags. Då tog jag med AK ner till stan för att köpa kaffe och prata om hur full hon var i lördags. Det var nice.

Och på fredag åker jag hem efter jobbet. 15:50 lämnar jag Oslo för Karlstad i helgen! Ska bli skönt & få träffa familjen och polarna. Som jag saknat dom. Är ju inne på tredje  veckan här i Oslo så det är dags nu... Blir födelsedagsfirande, familjehäng, utgång med vänner, klippa & färga håret, handla som fan och bara må gött! Kommer nog bli en riktigt bra helg.

SÅÅATTEEEEH nu vet ni. Ha de!


Jag vet, jag är skitsnygg när jag spelar på min gitarr.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!