Jag lever.

Fan va dagarna går fort... lördag natt redan. Alltså är det söndag nu. Jises.

Kan inte sova heller. Har ställt om mig totalt här hemma... not good. För mycket tankar innan man ska sova... och då hjälper det väl att surfa runt lite på nätet så man tänker på annat.

Saknar Oslo nåt så innåt helvete, men ändå vill jag forsätta vara här hemma och umgås med de jag inte träffar när jag är i Oslo.

Och det känns som att jag kommit över mitt ex helt nu, också. Iaf nästan. Har ju fått för mig att jag sett honom när jag var ute, och när jag trott att det var han så har det bara huggit till i magen. Så jag hoppas innerligt att jag slipper se han än på ett tag iaf. Vore ju att aldrig mer får se han, men det vet jag ju att jag kommer göra tyvärr.. kanske lite barnsligt utav mig tycker ni, men sån är jag. Är någon ett svin mot mig så vill jag ta avstånd fullt ut.

Iaf, igårkväll var jag på bådeoch-humöret. Kände inte alls för att träffa folk.. men de tjata röven av mig så jag gav det en chans som ledde till att jag var hemma runt 02:40. Jag hade svinkul, men det hade varit helt fantastiskt om det fanns alkolås på mobilen just då.

Och ikväll har jag varit hemma hos Möller och kollat på Big Brother och bara chillat. Riktigt gott.

Imorgon kommer brorsan, hans tjej, syrran, svågern och min systerdotter hit för att käka påskmat och bara umgås. Kommer bli jävligt trevligt! Familj fo shizzle.

Nu ska jag försöka sova. Nighty night.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!