HELG!

Och DÄR blev det helg! Fyfan så gött. Och fy i helvete va jag ska sova! Har några timmar att ta igen. Tog mig verkligen på krafterna att jobba de tre dagarna.. tror det beror på att jag varit den gamla StinaBerit i 12 dagar hemma i Sverige.. man vänjer ju sig så lätt.

Nu är jag själv hemma i lägenheten också. Både AK & Fanny har dragit sig mot Karlstad, så jag får sitta här helt själv. Skitkul. Not.

Har iaf unnat mig lyxmiddag ikväll. Fick bli korv med mos. Ska snart dra på en rulle och öppna min chipspåse och dricka min cola för att bli ännu mer fet... känner mig fruktansvärt sorglig nu, haha.

Men tacka fan för att man är så äckligt trött, för då kan man ju somna tidigt!

Hörs imorrn, suckfaces. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!