Fredag föfan.

Fan va fort veckorna går här i Oslo. Det är tamejfan redan April nu?! ÄRLIGT TALAT!!!!

Nejmen vad har jag gjort sen i tisdags då? Har jobbat. Ätit mat. Tvättat. Städat. Hängt med sambosar och andra människor. Mycket trevligt.

Idag ringde Hanne från personalhuset och meddelade mig att min chef på barnehagen hade ringt henne, och sagt att de inte hade ekonomi att ha mig kvar där. Men så fort det skulle ordna upp sig så ska jag få jobba där igen. Istället får jag nu jobba på en annan barnehage på måndag och veckan ut. Ser fram emot det, men kommer sakna den gamla barnehagen såklart!

Ikväll har vi ätit tacos här hemma. Jag, AK, Evelina och Clara. Tessan var med också. Så vi har chillat för fullt..

Nu ska jag och AK spela Little Big Planet 2 och sen sova. Lugn fredag is on the move.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!